Glossybox Special Edition

Jag fick hem min specialbox igår och har gjort en liten view på vad som fanns i min box. Måste tillägga att denna box förövrigt får 4,5/5 poäng av mig. Så visst, i sin helhet är jag nöjd!
 
 
Absolute! Perfume Stick
 
 "Kom i feststämmning inför jul och nyår med denna förförande och sofistikerade doft,inspirerad av New York - staden som aldrig sover. Den lyxiga förpackningen är smidig att ta med sig i handväskan för att bättra på din doft under kvällen" 
 
Jag vet inte riktigt om jag tyckte om doften. Det luktar citrus av något slag och jag är mer för andra dofter än denna. Det positiva är väll att man faktiskt får med sig den i väskan utan några problem. Den kostar 99 kr/ 8,3 g
 
butter London - 3 Free Nail Lacquer-Vernis
 
 "Målade naglar är pricken över i:et som gör dig sådär extra jul- och nyårsfin. Sedan starten 2005 har butter London blivit kända världen över för sina nagellack. De ger en jämn och glossy yta som håller längre i trendkänsliga färger och som gör dina naglar till en accessoar i sig!"
 
Älskar verkligen färgen, den lär användas både i jul och på nyår! Love it! Den kostar 165 kr/ 11 ml
 
EuPhidra - Creamy Lipstick
 
 "Krämigt läppstift som är berikat med Vitamin E, C och risolja som ger näring till läpparna samtidigt som de blir mjuka och återfuktade. Den lätta formulan tillsammans med den krämiga texturen gör det enkelt att applicera. Dessutom har läppstiftet en skimmereffekt som ger dina läppar en vacker glans som passar perfekt på julafton!"
 
Ja, jag är tveksam om jag kommer använda denna i jul eller inte. Jag har inte bestämt mig än riktigt kan man säga. Den kostar 129 kr/ 4,5 ml
 
Oxyplex by Bodyography Professional Cosmetics - Pearlescent Eye Colour
 
 "Lyxigt sammetslen mineralögonskugga med rikt prigment som paketerar dina ögonlock till den vackraste julklappen i år! Den är lätt att sudda och bygga upp för starkare färg vilket möjliggör en lätt såväl som en fest-sminkning."
 
Jag gillade denna väldigt mycket. Den fungerar utmärkt och syns knappt något samtidigt som den ger den naturliga looken. Den kostar 149 kr/ 8g
 
Philip B - African Shea Butter Gentle & Conditioning Shampoo
 
 "Ett starkt, vackert, återfuktat och glänsande hår är grunden till varje lyckat jul- och nyårsfrisyr. Detta återfuktande shampo tvättar försiktigt rent ditt hår från överflödiga oljor och de rester som stylingsprodukter lämnar. Berikat med Vitamin B5 som hjälper till att stärka ditt hår och återsälla dess elasticitet. 
 
Denna ska bli riktigt intressant att prova. Jag har alltid haft problem med att hitta något bra shampo så vi får se hur den här fungerar på mig och mitt hår. Den kostar 125 kr/ 60 ml
 
So Susan Cosmetics - Water-Based Pure Luminizer
 
 "Lys upp i vintertid och ge ditt ansikte en mjuk glöd, perfekt till vinterns festligheter. Du applicerar denna flytande luminizer högst upp på kindbenen, ovanför och under ögonbrynen vilket ger en förtjusande, lätt skimrande effekt. för att ge illusionen av lite större läppar är det även fint att applicera den i amorbågen"
 
Jag är lite osäker på om jag kommer använda mig utav denna speciellt mycket då jag inte är något fan av dessa typer av produkter. Den kostar 269 kr/ 15 g
Publicerat i ALLMÄNT